viharsex

et seksuelt eksperiment. here we go have sex.

69 nr. 1


 DET ER IKKE DET RIGTIGE BILLEDE. animation af den rigtige ligger i bunden af indlægget.

 the 69 kneeling. han står på knæ. hun hænger med sine lår over hans skuldre og benene krydsede bag hans nakke. front mod front.

okay så.. det skulle jo prøves, og vi har ikke grint så meget under sex i lang tid! det var supersjovt, men vi kunne overhovedet ikke få det til at fungere, selvom vi prøvede rimeligt mange gange. min kæreste blev ved med at få overbalance, så jeg trillede rundt i en kolbøtte. så fra i dag af går jeg i ‘stå på hænder og hovede’-træning, og så prøver vi igen.

sjovt nok blev den efterfølgende sex ret god efter dette grin. jeg tror, vi slappede lidt ekstra af, fordi vi begge to havde følt os så keglede, så vi rater denne her stilling efter sjov og ikke efter nydelse 🙂

hans rate: SJOV SJOV SJOV SJOV SJOV (5/5)

min rate: SJOV SJOV SJOV SJOV SJOV (5/5)

http://www.sexinfo101.com/kneeling69.shtml

Skriv en kommentar