viharsex

et seksuelt eksperiment. here we go have sex.

Sundhed

Her laver jeg en side med diverse sundhedsanbefalinger, jeg enten hører eller læser om. Man skal jo værne om sin sex. Det, der står med rødt, er anbefalinger til kvinder, mens det, der står med blåt, er for mænd. Det hvide er selvfølgelig for begge parter.

Jeg hørte en gang, at det anbefaledes, at kvinder gik ud og tissede efter samleje. Det skulle være for at undgå bakterier og forstoppelser i urinrøret.

Hvis I bruger kondom som primært præventionsmiddel, bør manden vaske penis, efter I er færdige. Selvfølgeligt fordi, den har været lukket inde sammen med sæd, hvilket jo ikke er superlækkert, men også for at fjerne eventuelle rester af glidecreme eller olier, hvis I bruger det. Igen kan kondomets i værste tilfælde udskille nogle affaldsstoffer, som ikke er så sunde for den tynde hud.

Det anbefales for både mænd og kvinder, at de vasker deres kønsorganer efter sex. Man kan måske være heldig at få vasket eventuelle sygdomsbakterier af, inden de har nået at ‘sætte sig’.

Vi køber for det meste vores kondomer i kondom- eller pornobutikker. så føler vi os bedst vejledt til at vælge nogen, der passer til vores behov, og vi har det største udvalg.

Piger, I ved det jo godt. I skal huske at lave jeres knibeøvelser! De er jeres og jeres partneres venner. De hjælper til at holde jeres vagina stram, holde på vandet, og den nederste del af maven flad. De laves ved, at I trækker sammen i de muskler, der sidder i jeres åbning, bækkenbund og mellemkød. I vil kunne mærke lidt af trækket om i endetarmen. Der skal helst laves 3 x 15-20 stk. om dagen, og i starten er det nemmest at lave dem liggende.

Efterhånden, som i får strammet jeres muskler op, vil I kunne lave dem siddende eller stående. På et tidspunkt kan man oven i købet lave ‘dobbeltknib’, hvor man først strammer lidt og så lige lidt til. I kan også prøve at kappe strålen, når i tisser, det er også skidegod træning!

… Men det er jo ikke kun damerne, der skal huske deres bækkenbund! Mænderne skal også i træning. De skal  lave ‘pikbøjninger’. Det hjælper jer til at ‘holde længere’ og flader også hos jer det nederste af maven. Det foregår således, at når pikken er stiv, trækker også I sammen i bækken- og mellemkødsmusklerne, hvilket vil få pikken til at vippe lidt. min kæreste laver ‘sådan en 30-40 stk.’ hver dag, og så laver han lige nogle for sjov, nårvi har haft sex.

Fyrene kan selvfølgeligt også godt øve sig i at klippe i strålen. Det skader jo ikke at være i god form.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: